Hei Serla Klubilainen!

Serla Klubi suljettiin 3. kesäkuuta 2019, jolloin kaikki klubin olemassa olevat käyttäjätilit ja käyttämättömät pisteet poistettiin. Kiitos, että olet ollut mukana Klubissa, ja toivomme, että käytät jatkossakin korkealaatuisia Serla tuotteitamme.

Haluamme lämpimästi kiittää jäsenyydestäsi Serla Klubissa!

Oheisesta ’Usein kysytyt kysymykset’ -osiosta löydät lisätietoa Klubin sulkeutumiseen liittyen.

Miksi ja koska Serla Klubi suljettiin?

Huomasimme, että kiinnostus Serla Klubia kohtaan oli laskenut merkittävästi. Tästä syystä päätimme sulkea Serla Klubin kesäkuussa 2019.

Tuleeko Serlan tuotteisiin muutoksia?

Serlan/Lambin pehmopaperituotteisiin ei ole tulossa muutoksia, vain klubikoodit ovat hävinneet kääreistä.

Olen tilannut palkinnon ja nyt Klubi on sulkeutunut. Saanko silti palkintoni?

Kaikki tilatut palkinnot toimitetaan normaalisti.

Varastotuotteet (esim. pehmolelut) toimitetaan postitse. Varastotuotteiden toimitusaika on yleensä 3-4 viikkoa. Palkinnon nouto Postista on tilaajan vastuulla ja noutamatta jätettyjä palkintoja ei postiteta uudelleen. Mikäli et ole vastaanottanut palkintoa toimitusajan mennessä, voit olla yhteydessä meihin yhteyslomakkeemme kautta.

Digitaalinen palkinto (esim. alennuskoodit ja printattavat lahjakortit) toimitetaan sähköpostiisi heti tilauksen jälkeen lähettävässä tilausvahvistuksessa. Samasta viestistä löydät myös ohjeet edun lunastamiseen. Huomaa, että kaikissa digitaalisissa palkinnoissa on voimassaoloaika, johon mennessä etu tulee käyttää.

Saanko edelleen Serlan sähköisen uutiskirjeen?

Klubin sulkeutumisen jälkeen emme lähetä uutiskirjeitä. Jatkossa löydät tietoa Serlan tuotteista ja kampanjoista osoitteesta: www.serla.fi sekä sosiaalisen median kanavistamme.

Jos löydän Serla-koodilla varustetun pakkauksen Klubin sulkeutumisen jälkeen, mitä teen?

Kauppojen varastotilanteista riippuen Klubikoodeilla varustettuja pakkauksia saattaa löytyä vielä Klubin sulkeutumisen jälkeen kauppojen hyllyiltä. Klubin sulkeutumisen jälkeen klubikoodit ovat kuitenkin mitätöityneet, sillä niitä ei voi enää rekisteröidä Klubiin.

Pakkauksistamme voi kuitenkin jatkossakin löytyä koodeja erilaisiin kampanjoihin ja arvontoihin. Lue pakkauksesta löytyvät lisätiedot ja osallistumisohjeet. 

Pitääkö minun itse tehdä jotain kun Klubi on sulkeutunut?

Kaikki käyttäjätilit poistettiin automaattisesti kesäkuun 3. päivä 2019, ja henkilökohtaiset tiedot poistetaan viimestään kolmen kuukauden kuluessa Klubin sulkeutumisesta.

Mitä henkilökohtaisille tiedoilleni tapahtuu kun Klubi on sulkeutunut?

Kaikki klubilaisten henkilökohtaiset tiedot poistetaan viimeistään 3 kuukauden kuluessa Klubin sulkeutumisesta.

##FAQ

Käytämme evästeitä tehdäksemme käyttökokemuksestasi entistä paremman ja henkilökohtaisemman. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää Sulje X